PESTANYES

diumenge, 22 de maig del 2011

MINI ÀLBUM PER LA PRINCESETA!!!

Fa uns mesos va néixer la nostra nebodeta i tenia ganes de fer-li alguna coseta amb scrap. Primer, em va costar una mica decidir-me què fer-li, però com que serà la princeseta de la família em vaig decidir fer-li un mini àlbum en forma de castell. A veure que us sembla, a ells els hi ha encantat jejeje



























 He utilitzat molts papers, adhesius, cintes i segells d'una col·lecció infantil. I m'ha agrdat adornar-lo amb els conills i les fades d'uns papers molt bonics que hi donen un toc original.


4 comentaris:

  1. T'ha quedat preciós!! Ja em passareu la plantilla!! Ens veiem dissabte que ve, ja quedarem. Records.

    ResponElimina
  2. Clara t'ha quedat una monada, no m'estranya que als seus pares els hagi agradat

    ResponElimina
  3. Jo el vaig veure en directe i la veritat és que t'ha quedat molt maco!!!! Fins dissabte...

    ResponElimina
  4. Ohhh que monada !!!!!! Tienes mucha imaginación para los minis, me encanta, yo no tengo tanta, y te quedan preciosos !!!
    Un saludo !

    ResponElimina