PESTANYES

dijous, 3 de gener del 2013

REGALS DE NADAL

Com no podia ser d'una altra manera aquest any per Nadal m'han fet regals scraperos i jo també n'he regalat alguns.
Mica en mica, vaig descobrint i provant coses amb el gesso i les pintures. Així que vaig decidir fer un quadre "potinejant" una mica.
I el dia de Nadal, la meva mare, ens va regalar a tots 2 àlbums: un de gran per poder posar fotos dels dies assenyalats en aquestes festes i un de més petit en una bosseta. Els dos són fantàstics!!!

Un mini "mini" àlbum molt nadalenc

Un mini àlbum per poder posar fotos dels dies importants d'aquestes festes.

Un LO fet amb gesso i pintures. 

2 comentaris:

  1. Uns regals molt macos!! M'agrada especialment l'album dels dies de nadal... superelegant.
    Petons

    ResponElimina
  2. si merci és una passada ara em toca omplir-lo jejeje
    una abraçada

    ResponElimina