PESTANYES

dimarts, 3 de maig del 2011

Comencem amb el repte 52Q

PREGUNTA 1: UN PROPÒSIT D'ANY NOU

Per plasmar aquesta pregunta he volgut alguna cosa molt simple, sense gaires complements, sinó una cosa més elegant i clàssica per plasmar els meus dos propòsits d'aquest any: SER FELIÇ i DEIXAR DE FUMAR.

PREGUNTA 2: QUINS SÓN ELS TEUS DIBUIXOS ANIMATS PREFERITS?

 Hi ha molts dibuixos que m'han agradat, però LA SIRENITA, és sens dubte la meva pel·lícula. Al tractar-se d'un tema marítim he volgut jugar amb diferents tons de blaus i diferents textures.

PREGUNTA 3: QUIN ÉS EL TEU COLOR "BE HAPPY"?


No queden gaires dubtes amb la foto, JEJEJEJ

PREGUNTA 5: QUI ÉS EL TEU ÀNGEL?




El meu àngel és la meva mama, per això he volgut omplir les ales amb diferents trossos de papers que hem utilitzat entre les dues per fer els nostres primers treballs de scrap, a més és ser la que em va introduir en aquest món.
 


PREGUNTA 6: HI HA ALGUN MISSATGE PUBLICITARI QUE T'AGRADI?


Hi ha molts anuncis publicitaris amb missatges interesants, divertits, profunds... però sempre he esperat amb intriga els de Coca-cola i em quedo amb el del 2009 (el podeu veure pel youtube, per qui no el recordi) és l'anunci d'un avi que li parla a un bebé que acaba de néixer. I la última frase és ESTÀS AQUÍ PER SER FELIÇ, i crec que és un bon lema.



PREGUNTA 7: QUÈ T'INSPIRA L'AMOR?


L'amor m'inspira moltes coses, en aquest scrap en plasmo algunes.

PD. Se que per ordre em falta la quarta, però no tinc clar quines són les meves muses jejeje quan ho tingui clar ja la penjaré.

3 comentaris:

  1. hola cuca no havia vist el que havies fer amb el repte 52Q i m'has fet emocionar. Gràcies per ser com ets. una abraçada

    ResponElimina
  2. Ostres klara que valenta!! Vaig estar dubtant d'apuntar-me al repte...però em vaig fer enrere perquè vaig pensar que no tindira ni prou temps, ni prou inspiració!! Enhorabona!!!
    Núria.

    ResponElimina
  3. merci núria, la veritat es que viag començar molt bé i ara m'he estancat provaré, aixi amb cosetes petites puc provar diferents tècniques i anar fent provatures jejej
    ah per cert molt xulo l'àlbum que has fet

    ResponElimina