PESTANYES

diumenge, 5 de juny del 2011

..continuem amb el repte 52Q...

Continuo posant-me a dia amb el repte 52Q, aquí teniu les imatges de les preguntes que ja tinc a punt (no se pas si aconseguiré anar al dia jejeje, a veure ara quan arribi l'estiu jejej)
Alguns estan saltejats, perquè en algunes preguntes em falta inspiració jejeje


4. Qui són les teves muses?
No se qui són les meves muses, però segur que són unes fades com les que surten als contes.

8. Quina dieta segueixes?

Aquest any he començat una dieta (per això de l'operació bikini jejeje): el metode Dukan que ara està de moda (o això diuen) de moment funciona.

9. Un lloc on t'agradaria perdre't?


ITÀLIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Em té facinada, m'encanta!!!!!!!!!!!!

10. Què t'inspira el carnaval?
Per mi el canestoltes és bogeria, alegria, disbauixa i com que m'agraden les màscares, vaig pensar que quedaria molt bé fer-ne una per aquesta pregunta.

11. Què et fa dibuixar un somriure? 
 La música i ballar sempre m'han fet somriure, escoltar cançons, cantar (encara que no en sàpiga jejeje) em fan feliç.

13. Que t'inspira l'arribada de la primavera?

Flors, colors, olors, vida... això és el que a mi m'inspira la primavera. Aquelles ganes de fer coses, de no tancar-te a casa, de passejar...

16. El teu lloc preferit del teu poble?

No podia ser cap altre que el carrer i la plaça on vaig passar la meva infantesa, jugant al carrer tot el dia, buscant noves aventures, noves experiències...

1 comentari: