PESTANYES

dilluns, 18 de juliol del 2011

UN GLOBUS FAMILIAR

Vaig descobrir l'scrap gràcies a un regal que em va fer la meva mare pel meu aniversari. Dissabte va ser el seu sant i jo li vaig voler fer un regal molt especial i diferent. Després de passejar-me per molts blogs buscant idees, en vaig trobar una de preciosa un globus aeroestàtic. La idea està treta del blog Vintage Odyssey (que té coses molt xules). Amb la imatge al cap vaig començar a buscar els papers i la logística de com fer-lo (sort del meu germà i el meu xicot que se'ls hi dóna més bé la part de l'estrucutura)



La part del globus està feta amb paper "matxé", jo la volia forrar amb papers, però no me'n vaig sortir ja que quedaven força arrugats, per això vaig decidir que la pintava. I que a sobre i posaria cosetes per fer-lo més maco.





Amb filferro vam fer l'estructura perquè s'aguantéssin les parts (com si fos un tap de cava). I per la part de la cistella vaig fer una capsa amb diferents papers i detalls. com que hi volia posar algunes fotos, els cantos de la capsa tenen superoposats diferents papers perquè s'obrin i hi puguin haver les fotos.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada